Waarom kiezen voor Domino? Heel eenvoudig: Domino houdt al meer dan 40 jaar bedrijven draaiende en klanten veilig. Daarnaast voegt u zich bij honderdduizenden gelijkgestemden die al op Domino vertrouwen om hun productie te helpen maximaliseren en verspilling te beperken. In Domino treft u een bedrijf dat geïnspireerd is door experts met gedeelde waarden en hoge normen, die zich inzetten voor uw succes.

Doing more.

Wereldwijde service & support

Bij Domino wordt uw productie beschermd door de beschikbaarheid van een uitgebreide klantenservice in meer dan 120 landen, aangeboden via ons mondiale netwerk van 25 dochterondernemingen en meer dan 200 distributeurs.

Training Academy

Domino biedt diverse trainingen aan om uw medewerkers te helpen productiever te zijn, zoals Basic Operator, Technical Operator en Maintenance training. De inhoud van Domino's trainingen zijn afgestemd op uw team om de kwaliteit, productiviteit en betrouwbaarheid van uw codeer- en markeeroplossingen te optimaliseren.

AAN DE SLAG

Oplossingen van product tot pallet

De codeer-, markeer- en etiketteeroplossingen van Domino voldoen aan de eisen van wet- en regelgeving en aan de productiviteitseisen van honderdduizenden fabrikanten wereldwijd. Codeeroplossingen worden doorgaans gebruikt voor het aanbrengen van variabele en verificatiegegevens, barcodes, promotiecodes en unieke traceerbaarheidscodes op producten en verpakkingen.

Award-winnaar

Winnaar van de ‘Supply Chain Excellence’ en ‘People and Skills’ awards en de tweede plaats voor ‘Manufacturer of the Year’ 2019. Dit is het derde jaar op rij dat Domino awards in de wacht sleept tijdens ‘The Manufacturer MX Awards’, na het winnen van de ‘Operational Excellence’ in 2018 en de ‘Supply Chain Excellence’ in 2017.
’Consequent hoogwaardige productie, voor uitmuntende export’ - De Queen’s Award for Innovation 2017 (de zesde Queen’s Award van Domino)

Sectoren

Als wereldwijde expert op het gebied van industrieel coderen kunt u er op vertrouwen dat wij bij Domino naar u luisteren, uw eisen begrijpen en samen met u de juiste oplossing ontwikkelen voor uw codeer- en markeerbehoeften. Ondersteund door vele jaren van expertise, ervaring met het samenwerken met klanten en constante innovatie leveren onze codeeroplossingen altijd de consistente hoge kwaliteit codering die uw productielijn nodig heeft.

AAN DE SLAG

We houden bedrijven draaiende en onze klanten veilig